پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی
 
                     
                دسته بندي :  
کارآفرینی » 
صنایع دارویی و پزشکی
                     
                
                
                  
                
                                پروژه کارآفريني طرح کسب و کار عمل آوري و بسته بندي داروهاي گياهي در 13 صفحه ورد قابل ويرايش 
1-  كليات و معرفي طرح :
هدف از اجراي اين طرح ، توليد / ارايه خدمات :
خدمت وعرضه بهينه گياهانه دارويي و سالم سازي داروها با قيمت مناسب يكنواختي اجناس و ارائه آن جهت داروخانه هاي گياهي .
خريد مستقيم از كشاورز و كوتاه نمودن دسته واسطه ها و ارائه بصورت يك فروشگاه زنجيره اي در شهر و شهرستانهاي نيازمند  
3-  شرح فرآيند (روش توليد / روش ارايه خدمات ) :
  شرح اوليه :
ضمن توضيح در مورد گياهان و خواص محصولها ررده بندي نيازهاي      
4-  مجوزات قانوني مورد نياز : 
جواز تاسيس از وزارت صنايع
پروانه بهره برداري از وزارت بهداشت  
5-  معرفي و ويژگي هاي محل اجراي طرح :
آدرس :
مشخصات محل اجراء طرح :
جهت اجراء طرح مكاني به مساحت    1000     متر مربع و زير بناي    600 متر
شامل :  500 متر سالن توليد –  100 متر فضاي اداري و دفتري 
داراي برق ، آب و گاز و      2    خط تلفن در نظر گرفته شده است كه بصورت ششدانگ    اجاره    در اختيار مجري
 طرح قرار دارد .
ميزان اجاره ماهيانه :  000/000/000/4            مبلغ رهن محل اجراء طرح : -000/000/000/50 ريال
دلايل انتخاب محل فوق جهت اجراء طرح :
شهرك صنعتي  
ويژگيها و مشخصات و نوآوري محصول / خدمات : 
     13- زمانبندي اجراي طرح :        
1-    آماده سازي محل اجراي طرح :              10روز                            ماه / روز .
2-    خريد ماشين آلات و تجهيزات :           20روز                              ماه / روز .
3-    نصب و راه اندازي ماشين آلات :         20 روز                          ماه / روز .
4-    جذب و استخدام نيرو :                      30روز                          ماه / روز .
5-    آموزش نيروي انساني :                      15روز                          ماه / روز .
6-    بازاريابي و تبليغات :                          60 روز                        ماه / روز .
7-    توليد آزمايشي (فقط طرحهاي توليدي) 10روز                     ماه / روز .
8-    بهره برداري كامل طرح .                   50روز  
1-    مشتريان و بازارهاي هدف : عطاري ها و سوپر ماركتها 
2-    نحوه توزيع و فروش محصول / خدمات : ميتقيم و غير مستقيم 
   3-    بررسي رقبا : رقباي اين رشته شاملشركتهاي بسته بندي و عمل آوري محصولات گياهي مي باشد 
   نقاط قوت رقبا : تكنولوژي روز دستگاهها ي مدرن 
  نقاط ضعف رقبا : ضعف مديريت و اجناس نامرغوب 
دلايل انتخاب كالا يا خدمات طرح  توسط مشتري : رعايت بهداشت قيمت مناسب زيبايي محصول 
روشهاي بازاريابي و تبليغات : تبليغات محيطي مطبوعات بروشور ها ي تبليغاتي